9 May 2010

Wow!!!! so many cards to show and not enough time!!!

Just a quick post from me today, as Katie has hi-jacked my lappy to play the games on Facebook (my name if you wanna add me is Shell Swinscoe) as shes only 12 she uses mine...

This is another LOTV stamp I got whilst I was at the NEC and its the first time I've used it, had fun deciding what colour to do the horse in the end Katie chose lol



Such a sweet image, reminds me of when I was little and going horse riding with my Auntie Alison....
I have taken this close up so you can see where I have used my glossy accents...I do love these, I thought they were expensive for what they are, but they are gonna last forever...Its my first try at using my blender to take away colour. I have done the stable door using this technique..not sure if I've done it right tho...

Challenges entered with this is LOTV whos theme is 'Here Comes The Summer'
And Totally Papercrafts whos theme is 'stitching' be it real or faux..
Stuff I Used

LOTV stamp
IQ paper
Memento Tuxedo black ink
My Promarkers
Stable door- cool grey 1 - 5
Horse- primrose, tan, cocoa, sandstone and ice grey 3+4.
Girl- ivory & blush
Girls clothes- raw sienna, mustard & vanilla
Apple- red & apple green
Flowers- blossom, lilac, grass & forest green.
Blender
Ribbon (my next door neighbour lol)
Brad & papers used for flower, leaves & 'friends' sentiment my stash
DP 'My Minds Eye' 'Pretty Please'
Sentiment & flower cut on my slice 'Think Pink' card
Flower cut on my slice 'Noteworthy' card

Thank you for looking don't forget to pop back tomorrow...the new challenge at 'The Crazy Challenge' starts tomorrow, after midday
hugs xx

10 comments:

Irena said...

Wondeful card, I like it :)

Jules said...

Hi Shell

This is such a cute card and I love how you have used the glossy accents.

Great touch.

Hope you had a good weekend.

Love Jules xx

Alison said...

Shell it's gorgeous great colouring

Alison xx

Sue said...

Hi Shell
aww gorgeous card, luv this image, great colouring, fab stitching, thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next week, sue,x

My'scardcorner said...

Just lovely Love the horse and girl image sooooo cute.Youve used it great.
Myrax

Daisychain said...

Beautiful card, love the colours you have used. Thanks for joining us at LOTV this time. Hugs Christine x

Pops x said...

Love the image that you have chosen for this, fab colours too, thanks for joining us at LOTV this time big hugs pops x x x

Emma said...

Aw such an adorable image and gorgeous colours.
Hugs Emma x

Nicola said...

Such an adorable image so beautifully coloured and gorgeous papers too.
Thank you for joining us at Lili of the Valley.
Hugs,
Nicola -x-

Lorraine A said...

beautiful card :-) I love this image ,, very cute and the papers and text are perfect too ;-)

thanks for joining the Totally Papercrafts Challenge :-)
Luv
Lols x x x